El premiu de relatos curtios "Xosé Caveda y Nava", convocáu pol Ayuntamientu de Villaviciosa y con una dotación de 1000 euros, recayó na so segunda edición nel escritor Jose Ángel Gayol. El xuráu, formáu pola escritora Lourdes Álvarez García, el profesor de lliteratura nel I.E.S Victor García de la Concha Ángel Valle Cuesta y l'academicu de la llingua Pablo Xuan Manzano Rodríguez,  axuntóse esti xueves 22 de Payares nel C.C Capistrano de Villaviciosa, decidiendo por mayoría concedé-y el premiu al relatu tituláu "Tolo que sé sobre toles coses", qu'una y buenes abierta la plica resultó ser de l'autoría de Jose Ángel Gayol (Mieres, 1977).

Jose Ángel Gayol  ye un de les voces más destacaes de les últimes xeneraciones na llliteratura n'asturianu, y tien publicada obra en cuasi tolos xéneros lliterarios, dende la poesía, onde destaca El llibru de les coses misterioses", col qu'algamó'l premiu Xuan María Acebal na so edición de 2012, hasta'l teatro (Ensin noticies del fin del mundu, premiu Asturies Xoven 2010) o l'ensayu (Vértigu. L'atracción del abismu na sociedá contemporánea), destacando tamién na so faceta de críticu lliterariu coles sos colaboraciones nel periódicu La Nueva España.

 

((cast))

JOSE ÁNGEL GAYOL GANA EL PREMIO DE RELATOS CORTOS "XOSÉ CAVEDA Y NAVA"

 

El premio de relatos cortos "Xosé Caveda y Nava", convocado por el Ayuntamiento de Villaviciosa y con una dotación de 1000 euros, recayó en su segunda edición en el escritor Jose Ángel Gayol. El jurado, formado por la escritora Lourdes Álvarez García, el profesor de lliteratura en el I.E.S Victor García de la Concha Ángel Valle Cuesta y el académico de la llingua asturiana Pablo Xuan Manzano Rodríguez, se reunió este jueves 22 de noviembre en el C.C Capistrano de Villaviciosa, decidiendo por mayoría concederle el premio al relato titulado "Tolo que sé sobre toles coses", que una vez abierta la plica resultó ser de la autoría del escritor Jose Ángel Gayol (Mieres, 1977).

Jose Ángel Gayol es una de las más destacadas voces de las últimas generaciones de la literatura escrita en asturiano, y tiene publicada obra en casi todos los géneros, aparte de la narrativa, desde la poesía, donde destaca El llibru de les coses misterioses, con el que consiguió el premio Xuan María Acebal en su edición de 2012, hasta el teatro (Ensin noticies del fin del mundu, premiu Asturies Xoven 2010) o el ensayo  (Vértigu. L'atracción del abismu na sociedá contemporánea), destacandto también en su faceta de crítico literario por sus colaboraciones en el diario La Nueva España.