ASTURIANU

L'autor Xavi Cayado Valdés (Xixón,1987) resultó ganador de la cuarta edición del Premiu de Relatos Curtios 'Xosé Caveda y Nava', convocáu pol Conceyu de Villaviciosa y que cunta con una dotación económica de 1000 euros. El xuráu, formáu polos escritores Pilar Arnaldo Rubio y Lluis Portal y el historiador y técnicu en normalización llingüítica Rafael Rodríguez Valdés, decidió por unanimidá conceder el premiu al relatu tituláu 'A pie firme', del que destacó'l realismu nel tratamientu del tema, la construcción equilibrada del relatu y l'usu acertáu de los distintos rexistros llingüíticos.

Cayado ye profesor d'asturianu y pertenez a la xeneración más moza d'escritores nesta llingua, siendo conocíu hasta'l momentu principalmente como poeta. Tien collaborao en revistes como Formientu, A Quemarropa o El Cuaderno Digital, amás d'apaecer n'antoloxía Canigú Lliterariu. En  'A pie firme' Cayado constrúi el relatu al traviés de la memoria histórica y los relatos familares recoyíos na  zona oriental del conceyu maliayu, na que tien los sos raigaños familiares.

 

 

XAVI CAYADO GANA EL IV PREMIU DE RELATOS CURTIOS 'XOSÉ CAVEDA Y NAVA' DEL AYUNTAMIENTO DE VILLAVICIOSA

CASTELLANO

El autor Xavi Cayado (Xixón, 1987) resultó ganador de la cuarta edición del Premiu de Relatos Curtios 'Xosé Caveda y Nava', convocado por el Ayuntamiento de Villaviciosa y que cuenta con una dotación económica de 1000 euros. El jurado, compuesto por los escritores Pilar Arnaldo Rubio y Lluis Portal y el historiador y técnico en normalización lingüística Rafael Rodríguez Valdés, decidió por unanimidad conceder el premio al relato titulado 'A pie firme', del que destacó el realismo en el tratamiento del tema, la construcción equilibrada del relato y el uso acertado de los distintos registros lingüísticos.

Cayado es profesor de asturiano y pertenece a la generación más joven de escritores en esta lengua, siendo conocido hasta el momento principalmente como poeta. Ha colaborado en revistas como Formientu, A Quemarropa o El Cuaderno digital, además de aparecer en la antología Canigú Lliterariu. En 'A pie firme', Cayado construye el relato a través de la memoria histórica y los relatos familiares recogidos en la zona oriental del concejo maliayo, de la que proceden sus raíces familiares.