La canal de conteníos audiovisuales n’asturianu PlayPresta ufre esta nueche un programa especial de más de seis hores de duración pa celebrar la fin del añu y tomar les uves siguiendo les campanaes n'asturianu. La emisión va facese dende les 22:45 hores nes sos canales de Facebook y Youtube.

 

El programa, presentáu por Arantxa Margolles y Alma Hidalgo, protagonistes de dellos espacios na canal d’audiovisuales, va cuntar cola participación de numberosos collaboradores de la mesma, que van apaecer a lo llargo de la emisión, que repasará los trés años recién fechos de PlayPresta, colos meyores momentos y otros conteníos preparaos a costafecha pa esta nueche.

 

A les 12 llegarán les uves y dempués más de cinco hores de diversión p’acompañar nes cases nesta Nuechevieya tan particular.

VER ENLACE

https://www.facebook.com/PlayPresta

 

PlayPresta celebra el Fin de Año con campanadas y un especial presentado por Arantxa Margolles y Alma Hidalgo

 

El programa va a recorrer los mejores momentos de los tres años de la plataforma de contenidos juveniles audiovisuales en asturiano

 

El canal de contenidos audiovisuales en asturiano PlayPresta ofrece esta noche un programa especial de más de seis horas de duración para celebrar fin del año y tomar las uvas siguiendo las campanadas en asturiano. La emisión se hará desde las 22:45 horas en sus canales de Facebook y Youtube.

 

El programa, presentado por Arantxa Margolles y Alma Hidalgo, protagonistas de algunos espacios en el canal de audiovisuales, contará con la participación de numerosos colaboradores que aparecerán a lo largo de la emisión que repasará los tres años recién hechos de PlayPresta, con los mejores momentos y otros contenidos preparados especialmente para esta noche.

 

A las 12 llegarán las uvas y después más de cinco horas de diversión para acompañar en las casas en esta Nochevieja tan particular.

 

VER ENLACE

https://www.facebook.com/PlayPresta