La Junta Directiva del Ateneo Obrero de Villaviciosa  invita al evento de presentación del libro titulado  ”Atles de los Bolos Asturianos”, de Carlos Suari, el sábado 15 de diciembre en las instalaciones y bolera del Ateneo.

 

A las 11 h habrá una tirada- exhibición de bolos, en la modalidad cuatreada, y a las 12 h se hará entrega de obsequios y diplomas a los participantes. A continuación, se procederá a la presentación del libro y a una charla, a cargo de su autor, con proyección de imágenes sobre los bolos en Asturias en sus distintas modalidades, finalizando con una exhibición de las variantes de este deporte.

 

Suburbia Ediciones edita l’Atles de los Bolos Asturianos, un llibru destináu a convertise n’obra de referencia sobre’l deporte asturianu por escelencia. L’investigador Carlos Suari revela equí’l so estensu saber sobre’l tema, frutu d’un esaustivu trabayu de campu nun ámbitu d’estudiu, que, a pesar de lo que pueda paecer, nun taba bien esploráu.

                                                                                                                                        El propiu autor nos indica que l’Atles de los Bolos Asturianos nun ye un manual de bolos, ye un estudiu de toles modalidaes de bolos asturianos acompañáu de imáxenes, dibuxos y mapes, que tracen un estudiu seriu y rigurosu d’una de les señes d’identidá de la cultura asturiana.