L'escritor Xuan Santori va presentar esti xueves, 25 d'ochobre, a les 19:00 hores na sala d'audiovisuales de la Casa de los Hevia de Villaviciosa, la so obra '42.553: Depués de Buchenwald', col qu'algamó'l XXIII premiu Máximo Fuertes Acevedo d'ensayu que concede la Conseyería de Cultura del Principáu d'Asturies.

En '42.553: Depués de Buchenwald', Santori recueye'l testimoniu vital de Vicente García Riestra (La Pola Siero, 1925), esiliáu republicanu deteníu en Francia y deportáu pola Gestapo al campu de concentración de Buchenwald, na contorna de la ciudá de Weimar, onde se llevaba a la muerte a les persones internaes al traviés del trabayu esclavu pa la industria de guerra nazi.

Xuan Santori (Uviéu, 1968) ye doctor en filoloxía, ye una de les voces más destacaes na lliteratura asturiana contemporánea, con poemarios como 'Los inconvenientes de la especie' (Premiu Teodoro Cuesta 1999) o 'Bis a bis', y obres de narrativa breve como 'La heredá' o 'La fábrica de lluz'. Ye tamién estudiosu de la lliteratura asturiana del surdimientu, a la que dedicó la so tesis doctoral.

L'actu ta entamáu en xunto polos talleres de llectura n'asturianu de la Comarca de la Sidra y l'Aula d'Asturianu del Atenéu Obreru de Villaviciosa.

 

((CAST))

 

El escritor Xuan Santori presentará este jueves, 25 de octubre, a las 19:00 horas en la sala de audiovisuales de la Casa de los Hevia de Villaviciosa, su obra '42.553: Depués de Buchenwald', con la que consiguió el XXIII premio Máximo Fuertes Acevedo de ensayo que concede la Conseyería de Cultura del Principado de Asturias.

En '42.553: Depués de Buchenwald', Santori recoge el testimonio vital de Vicente García Riestra (La Pola Siero, 1925), exiliado republicano detenido en Francia y deportado por la Gestapo al campo de concentración de Buchemwald, cercano a la ciudad de Weimar, donde se llevaba a la muerte a las personas internadas a través del trabajo esclavo para la industria de guerra nazi.

Xuan Santori (Uviéu, 1968) es doctor en filología y una de las voces más destacadas de la literatura asturiana actual, con poemarios como 'Los inconvenientes de la especie' (Premiu Teodoro Cuesta 1999) o 'Bis a bis'. y obres de narrativa breve como 'La heredá' o 'La fábrica de lluz'. Es también estudioso de la literatura asturiana del surdimientu, a la que dedicó su tesis doctoral.

El acto está organizado por los Talleres de llectura n'asturianu de la Comarca de la Sidra y el Aula d'Asturianu del Atenéu Obreru de Villaviciosa.

 

+ INFO: https://elsummum.es/42-553-depues-de-buchenwald-un-rellatu-imprescindible-sobre-la-dignida/