Playpresta presenta en Villaviciosa el prósimu 15 de Marzu a las 19.00 Proyectu Webserie, tres dellos averamientu al xéneru de la webserie de namás un personaxe, con exemplos como “Bertucu” y dellos de los capítulos de la propia “Hortensia”, los responsables de la canal quieren dar un pasu más cola creación d’una webserie de ficción de baxu costu creada pol maliayés Marcos S. L. (tamién creador de Bertucu Show o Les coses series en Playpresta), con una primer temporada d’ocho capítulos. El centro cultural San Xuan de Capistrano va ofrecer la oportunidá de echa-y un güeyu a los tres primeros capítulos de la serie, asina como de conocer al equipu d’esti proyectu ensin precedentes n’Asturies.

 

            Proyectu Webserie cuenta la hestoria de Xurde (Pablo Mare), Adriana (Olaya Pena) y Oliver (Sergio Ordóñez), unos mozos que tienen una canal d’entretenimientu online que diciden realizar una webserie cuando, de casualidá, Xurde reencuentrase con una actriz y antigua compañera d’institutu: Ayalga (Bea Canteli), de la que lleva namoráu vacuantayá. A partir d’equí, vamos ver les dificultaes poles que van pasar estos rapazos pa ser a completar esta webserie: falta d’actores,  d’idees, de localizaciones, de perres…  too esto demientres Adriana trata de solucionar estos problemes pa sacar la serie p’alantre, cola ayuda d’una Ayalga bien ilusionada pol proyectu y con un Xurde más pendiente de quedar bien col amor de la so vida que de facer esa serie. Y en medio d’esto, Oliver, un youtuber un pocu curtiu d’entendederes que va asegurar pingarates d’humor absurdu coles sos ocurrencies estravagantes.

 

            La serie referencia, cola bandera siempres del sentíu del humor (anque no cabero el tema de les banderes tamién que da casi yá pa otra serie aparte), les modes d’Internet, sobremanera a otres webseries y vídeos virales de YouTube (Malviviendo, gameplays, challenges…) . Y claro, nesto la propia canal Playpresta nun podía llibrase. A les referencies a memes y tutoriales populares na rede, únense tamién referencies a la canal asturiana, demostrando sentíu del humor y habilidá de riise d’ellos mesmos, contando con guiños y un par de sorpresines que los seguidores de PlayPresta van a atopar  bien divertíos.

 

            Les series de ficción creaes específicamente pal so consumu n’Internet son cada vegada más habituales. La mayor parte de los grupos de comunicación tradicionalmente enfocaos al negociu de la televisión crearon yá plataformes como Playpresta pa que les realicen conteníos específicos.

          

 

 

PlayPresta presenta en Villaviciosa Proyectu webserie, la primera serie de ficción 100% en asturiano

 

Playpresta presenta en Villaviciosa el próximo 15 de Marzo a las 19.00 Proyectu Webserie, después de varios acercamientos al género de la webserie de sólo un personaje, con ejemplos como “Bertucu” y varios capítulos de “Hortensia”, los responsables del canal quieren dar un paso más cola creación de una webserie de ficción de bajo coste creada por el maliayés Marcos S. L. (también creador de Bertucu Show o Les coses series en Playpresta), con una primera temporada de ocho capítulos. El centro cultural San Xuan de Capistrano va ofrecer la oportunidad de visionar a los tres primeros capítulos de la serie, así como de conocer al equipo de este proyecto sin precedentes en Asturias.

 

 

 

Proyectu Webserie cuenta la historia de Xurde (Pablo Mare), Adriana (Olaya Pena) y Oliver (Sergio Ordóñez), unos chavales que tienen un canal de entretenimiento online que deciden realizar una webserie cuando, de casualidad, Xurde se reencuentra con una actriz y antigua compañera de instituto: Ayalga (Bea Canteli), de la que lleva enamorado desde hace tiempo. A partir de aquí, vamos ver las dificultades por las que van a pasar para poder completar esta webserie: falta de actores,  de ideas, de localizaciones, de dinero…  todo esto mientras Adriana trata de solucionar estos problemas para sacar la serie adelante, con la ayuda de una Ayalga muy ilusionada por el proyecto y con un Xurde más pendiente de quedar bien con el amor de su vida que de hacer esa serie. Y en medio de esto, Oliver, un youtuber un poco cortito de entendederas que va asegurar pequeñas dosis de humor absurdo con sus ocurrencias extravagantes.

            La serie referencia, siempre con la bandera del sentido del humor las modas de Internet, sobre todo a otras webseries y vídeos virales de YouTube (Malviviendo, gameplays, challenges…) . Y claro, en esto el propio canal Playpresta no se podía librar. A las referencias a memes y tutoriales populares en la red, se únen también referencias al canal asturiano, demostrando sentido del humor y habilidad de reirse de ellos mismos, contando con guiños y un par de sorpresillas que los seguidores de PlayPresta van a encontrar muy divertidas.

 

            Les series de ficción creadas específicamente para su consumo en Internet son cada vez más habituales. La mayor parte de los grupos de comunicación tradicionalmente enfocados al negocio de la televisión crearon ya plataformas como Playpresta para que les realicen contenidos específicos.