VILLAVICIOSA CELEBRA ESTI VIENRES EL DÍA DE LA LLINGUA MANTERNA

 

El próximu vienres, día 21 de febreru, a les 18:30 na Casona de los Hevia, el conceyu de Villaviciosa celebrará'l Día Internacional de la Llingua materna con nun actu que va cuntar cola presencia del alcalde Alejandro Vega y nel que se fadrá entrega del premiu del III Concursu de relatos curtios 'Xosé Caveda y Nava', con una dotación de 1000 euros, amás de mazana de plata conmemorativa, que nesta ocasión recayó nel escritor Francisco Álvarez (Xixón, 1970) pol cuentu tituláu "El Faru de Viena", del que se va presentar tamién la so edición en formatu electrónicu.

Amás d'esta entrega de premiu, va presentase'l númberu nuevu de la revista Friuz, a cargu de l'asociación El Ronchel, y el duu avilesín Filanda interpretará parte del so repertoriu onde s'entemecen música y poesía n'asturianu.

El Día Internacional de la Llingua Materna celébrase añalmente'l 21 de febreru en tol mundu pa concienciar sobre la diversidá llingüística y cultural y el multillingüismu. La fecha conmemora'l día de 1952 na qu'un grupu d'estudiantes, manifestándose pola reconocencia de la so llingua, el bengalí, fueron dispersaos y asesinaos pola policía en Dhaka, capital de l'actual Bangladex.

 

(Cast)

 

VILLACIOSA CELEBRA ESTE JUEVES EL DÍA DE LA LENGUA MATERNA

 

El próximo viernes, día 21 de febrero, a las 18:30 en la Casona de los Hevia, el ayuntamiento de Villaviciosa celebra el día internacional de la lengua materna en un acto que va a contar con la presencia del alcalde, Alejandro Vega, y en el que se hará entrega del premio del III Concursu de relatos curtios 'Xosé Caveda y Nava', con una dotación de 1000 euros y manzana de plata conmemorativa, que en esta ocasión recayó en el escritor Francisco Álvarez (Mieres, 1970), por el relato titulado "El Faru de Viena", del que se va a presentar también su edición en formato electrónico.

 Además de esta entrega del premio, se presentará el nuevo número de la revista Friuz, a cargo de la asociación El Ronchel, y el duo avilesino Filanda interpretara parte de su repertorio en el que se entremezclan música y poesía en asturiano.

El día Internacional de la Lengua materna se celebra anualmente el 21 de febrero en todo el mundo para concienciar sobre la diversidad lingüística y cultural y el multilingüísmo. La fecha conmemora el día de 1952 en la que un grupo de estudiantes, manifestándose por el reconocimiento de su lengua, el bengalí, fueron dispersados y asesinados por la policía en Dhaka, capital de la actual Bangladesh.