(ast)

Hasta'l miércoles 17 de xineru sigue abiertu'l plazu p'apuntase al Taller d'Asturianu entamáu pol Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra, en collaboración col Atenéu Obreru de Villaviciosa, que tendrá llugar nes instalaciones del Atenéu los miércoles de 18:00 a 20:30, dende'l mesmu 17 de xineru al 21 de marzu, completando un total de 30 hores. El taller ta empobináu a toa persona interesada n’ampliar los sos conocimientos sobre llingua asturiana independientemente del so nivel, atenderá tanto pa la estaya oral y como pa la escrita, onde entrará'l repasu de les principales normes ortográfiques. tratando de aumentar al traviés del coaprendizaxe la competencia individual.

 

Hasta' 17 de xineru los interesaos pueden informase o apuntase nos correos electrónicos normastur@lacomarcadelasidra.com o secretaria@ateneovillaviciosa.es. Tamién pue facese nel teléfonu 985890275 o nel Facebook del SNLL Mancosi.

 

(cast)

 

ÚLTIMA SEMANA DE PLAZO PARA INSCRIBIRSE EN EL TALLER D'ASTURIANU DEL ATENEO OBRERO DE VILLAVICIOSA.

 

Hasta el miércoles 17 de enero sigue abierto el plazo para inscribirse en el Taller d'Asturianu organizado por el Servicio de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra, en colaboración con el Ateneo Obrero de Villaviciosa, que tendrá lugar en las instalaciones del Ateneo los miércoles de 18:00 a 20:30, desde'l 17 de enero al 21 de marzo, completando un total de 30 horas. El taller está dirigido a toda persona interesada en ampliar sus conocimientos sobre la lengua asturiana, independientemente de su nivel, atenderá tanto para la faceta oral como la escrita, al igual que el repaso de las principales normas ortográficas, tratando de aumentar la competencia lingüística individual mediante el coaprendizaje.

 

Hasta el 17 de enero los interesados pueden informarse o apuntarse en los correos electrónicos normastur@lacomarcadelasidra.com osecretaria@ateneovillaviciosa.es.

También a través del teléfono 985890275 o en el Facebook del SNLL Mancosi.