El Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra abre plazu pa la inscripción de nuevos participantes nos talleres de llectura n'asturianu de la Comarca de la Sidra. La actividá cuenta con dos grupos, ún en Nava y otru en Villaviciosa. Los participantes reciben un exemplar de cada llibru n'empréstamu y depues de la so llectura celébrase un alcuentru col autor nel que se pueden compartir impresiones y conocer más a fondu'l procesu creativu y les circunstancies al rodiu de cada obra. Pa esti añu los primeros alcuentros tan programaos el 25 d'esti mes en Nava con Laura Marcos y los sos 'Cuentos de ser y tar' y  el 27 d'ochobre en Villaviciosa con '42.553. Depués de Buchenwald de Xuan Santori'. Los alcuentros coles/os autores fainse davezu de xueves a les 19:00, tanto en Nava como en Villaviciosa. Los interesaos pueden informase y apuntase, hasta final de mes, nel corréu  normastur@lacomarcadelasidra.com o nel teléfonu 985718413 (mañanes)!

 

ABIERTO EL PLAZO PARA LA INSCRIPCIÓN DE NUEVOS PARTICIPANTES EN LOS TALLERES DE LLECTURA N'ASTURIANU DE LA COMARCA DE LA SIDRA

 

El Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra abre plazo para la inscripción de nuevos participantes en los talleres de llectura n'asturianu de la Comarca de la Sidra. La actividad cuenta con dos grupos, uno en Nava y otro en Villaviciosa. Los participantes reciben un ejemplar de cada libro en préstamo y después de su lectura se celebra un encuentro con el autor en el que se pueden compartir impresiones y conocer más a fondo el proceso creativo y las circunstancias en torno a la obra. Para este año los primeros encuentros programados son el 25 de Septiembre en Nava con Laura Marcos y sus "Cuentos de ser y tar" y el 27 de octubre en Villaviciosa con '42.553. Depués de Buchenwald de Xuan Santori'. Los encuentros se realizan normalmente los jueves a las 19:00, tanto en Nava como en Villaviciosa. Los interesados pueden informarse y inscribirse, hasta final de mes, en el correo normastur@lacomarcadelasidra.com o en el teléfono 985718413 (mañanas)!